Veelgestelde vragen

Algemeen

Ik heb een bestelling geplaatst alleen nog geen track & trace ontvangen

Zodra de bestelling is aangemeld bij DHL zal u zowel een bevestigingsmail vanuit AYOO ontvangen met daarin de bevestiging dat de bestelling is afgerond, alsmede een mail vanuit DHL met daarin de Track & Trace. 

Wat zijn de verzendkosten?

Alle prijzen op de webshop zijn inclusief verzendkosten.

Hoe vraag ik een offerte aan?

Offerte op maat ontvangen? Dat kan! Neem hiervoor contact op met onze klanten service via sales@ayoo.nl.

Een artikel is niet op voorraad in de webshop

Het kan zijn dat een product niet leverbaar is. Wij streven er altijd naar om de voorraad zo goed mogelijk op peil te houden. Houd de website in de gaten of neem contact op met onze klantenservice.

Kan ik een bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?
Een bestelling wijzigen kan het beste telefonisch. Neem contact met ons op via +31 6 409 67 841. Het kan zijn dat de order al is verwerkt. In dit geval kan het niet meer worden geannuleerd en bent u zelf verantwoordelijk voor het retourneren van het product.
Hoe werkt het annuleren van een bestelling?

Wil je jouw bestelling annuleren? Neem contact met ons op via +31 6 409 67 841. Het kan zijn dat de order al is verwerkt. In dit geval kan het niet meer worden geannuleerd en bent u zelf verantwoordelijk voor het retourneren van het product.

Welke betaalmogelijkheden heb ik?

Je kunt bij ons betalen met alle bekende betaalmethoden:

  • iDeal
  • PayPal
  • Creditcard
  • Overboeking
Is de betaling niet verwerkt?

Als u via Overboeking heeft betaald dan heeft de bank altijd één werkdag nodig om de betaling te verwerken. Als u bijvoorbeeld op vrijdagavond iets besteld, dan is de kans groot dat de betaling pas maandag of dinsdag wordt verwerkt.

Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?

Alle prijzen zijn inclusief BTW. 

Ik heb een dubbele betaling gedaan, wat nu?

Geen probleem, dat kan gebeuren. Wij werken met betaalsysteem Mollie en zodra Mollie een dubbele betaling binnenkrijgt, wordt dit automatisch teruggestort. Heeft u na een aantal werkdagen nog geen terugbetaling ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice via support@ayoo.nl.

Retourneren

Hoe werkt het retourneren van artikelen?

 

Mijn artikel is beschadigd binnengekomen, wat nu?

Dat vinden wij erg vervelend en lossen wij graag voor je op. Neem contact op met onze klantenservice via support@ayoo.nl.

Retour volgen?

Je kunt de actuele status van je retour volgen door de Track & Trace van desbetreffende vervoerder te bekijken. Zodra het bij ons binnen is zullen we deze binnen twee werkdagen verwerken.

Retour niet verwerkt?

Is jouw retour nog niet verwerkt? Neem contact met ons op via support@ayoo.nl

Retour nog niet terugbetaald?

Wij verwerken alle retours binnen twee werkdagen. Is dit niet het geval? Neem contact op via support@ayoo.nl.

Garantie en reparatie

Waar kan ik een klacht over een artikel melden?

Ben je niet tevreden? Dat vinden wij erg vervelend en is natuurlijk niet de bedoeling. Een klacht over een artikel kun je melden via support@ayoo.nl. Lees hier meer.

Garantie
Lees hier alles over Garantie en Klachten.
Wat als ik het aankoopbewijs niet kan vinden?

Ben je het aankoopbewijs verloren? Dat is geen probleem, vraag een kopie bij ons op! Neem contact op via support@ayoo.nl.